تور یک روزه

تور یک روزه - تور طبیعت گردی - تور کویر - تور جنگل - تور کوهستان

تور یک روزه

تور یک روزه - تور طبیعت گردی - تور کویر - تور جنگل - تور کوهستان

تور قلعه سرخ تا قلعه مازیار در دل جنگل

تور یکروز طبیعت گردی

یکی از بهترین راههای شناخت فرهنگ و آداب و سنن یک شهر تورهای گردشگری کوتاه یا یک روزه است که برای شهرهایی با جاذبه های گردشگری زیاد مانند شمال کشور+تهران+اصفهان+شیراز+لرستان بسیار دیدنی و جذاب است.تور های گروهی طبیعت گردی جدا از بازدید و شناخت جاذبه های توریستی یک شهر داخلی باعث سرگرمی و گذراندن اوقات فراغت شما در یک تیم و گروه متشکل از افراد مختلف شده که در نوع خود این تور گروهی بی نظیر و لذت بخش است. 

تور طبیعت گردی یک روزه چه از سی و سه پال اصفهان باشد چه جاذبه های دیدنی یکی از شهرهای اصفهان مانند نطنز یا ابیانه ,باغ ارم شیراز ,موزه گل و گیاه یا کاخ های تهران و یا بازدید از جاذبه های دیدنی تبریز و لرستان تجربه ای تکرار نشدنی را از یک تور گروهی صمیمی برای شما به ارمغان می آورد. 

تور طبیعت گردی یک روزه و چند روزه برای شمایی که از روزمرگی و دود و دم و زندگی ماشینی شهرهای بزرگ خسته شده اید حس تازگی و تنوع را در شما زنده خواهد کرد. 

 

دیدار از قلعه سرخ سرانزا یادگاری از دوره ساسانی، پیاده روی در جنگلهای زیبای سوادکوه و عبور هیجان انگیز از روی پل ورسک به صورت پیاده، دیدار از قلعه مازیار بر فراز سخره‌های جنگلی و آشنایی با زندگی  بزرگان دیار طبرستان، همچنین طبیعت‌گردی میان دره و آبشار .

منطقه: مازندران ، سوادکوه.

نـوع فعـالـیت : پیاده روی و جنگل نوردی 2 تا 3 ساعت، ضمناً مسیر200 کیلومتری تهران تا منطقه با ماشین (درشرایط عادی و بدون توقف) حدوداً 3 ساعت می‌باشد .

وعده های غذایی شامل : صبحانه در رستوران، پذیرایی بین وعده و عصرانه.

سایر خدمات : بیمه مسئولیت مدنی سفر، راهنمای طبیعت گردی، پذیرایی میان وعده ها.