تور یک روزه

تور یک روزه - تور طبیعت گردی - تور کویر - تور جنگل - تور کوهستان

تور یک روزه

تور یک روزه - تور طبیعت گردی - تور کویر - تور جنگل - تور کوهستان

تور ازمیر ترکیه

ازمیر سومین شهر بزرگ ترکیه است و در ساحل دریای اژه قرار گرفته است.ازمیر را مروارید دریای اژه مینامند. سواحل زیبای ماسه ای ، آتار تاریخی کهن ، آب های معدنی و ... هر ساله جمعیت قابل توجهی از گردشگران را جذب می کند . ازمیر به دلیل موقعیت جغرافیایی اش به عنوان شهری تجاری و صنعتی نیز شناخته میشود . دانشگاه های فنی و مهندسی معتبری در این شهر قرار دارد . ازمیر همه ساله میزبان بسیاری نمایشگاه و کنگره های صنعتی تجاری و علمی است.  

چرا تور ازمیر؟

براساس آثار و اسناد به جای مانده، شهر ازمیر بیش از 4 هزار سال قدمت دارد و همین امر سبب وجود جاذبه های باستانی وکهن برای علاقه مندان به تاریخ شده است .

ازمیر در تمام ماه های سال میتواند میزبان گردشگرانی باشد که برای لذت بردن از آب و هوای مطبوع ساحل دریای اژه سفر میکنند.

این شهر به دلیل قراگیری در ساحل دریای اژه ، دسترسی به پیرامون دریای مدیترانه ، مزارع و باغ های فراوان در اطراف شهر و رفت و آمد گردشگران از سراسر جهان ، از نظر فرهنگ و تنوع غذایی کامل و بینظیر است .

جاذبه های گردشگری تور ازمیر

برج ساعت ازمیر

برج ساعت یکی از مشهورترین نمادهای ازمیر در میدان کوناک این شهر است که یکی از جاذبه های گردشگری ازمیر هم شناخته میشود .همه روزه توریست های زیادی در این میدان در حال رفت و آمد هستند.

برج ساعت

آگورا

آگورا آتار به جامانده از بازاری دو هزار ساله در یونان باستان است . کانال آب که از وسط این بازار می گذشت همچنان موجود است و قدمت آن به اواخر قرن 4 قبل از میلاد برمیگردد.

آگورا

پاموکاله

پاموکاله مجموعه ای از چشمه های پلکانی آب گرم است و یکی از جاذبه های شگفت انگیز ازمیر به شمار می آید.

پاموکاله

سایر جاذبه های گردشگری ازمیر

ازمیر شهری است پر از جاذبه ای توریستی پیشنهاد میکنیم برای رزرو تور ازمیر اقدام کنید مطمئن باشید هرگز پشیمان نخواهید شد. دیگر جاذبه های دیگر این شهر که نباید ازدست داد می توان به شهر باستانی افسوس ،شهر پرگامون ، روستای شیرینچه ، فوچا ، بازار کمرالتی ، آیگای و ... اشاره کرد.

قیمت تور ازمیر

هزینه ی تورازمیر نسبت به تور استانبول بسیار مناسب تر است. در فصل تابستان و بهار با افزایش گردشگران ، قیمت تور ازمیر نیز افزایش پیدا میکند. یاد آوری می کنیم که تور های لحظه آخری در روز های پایانی تور ازمیر را از دست ندهید.